Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Nostalgiškai

Jausmas keistas, kai atrandu kažką naujo, ypač, jei tai - fantastika (ir gera fantastika), ir negaliu su I tuo pasidalinti. Yra tiek obsesijų, kurios manęs su niekuo taip nesieja, kaip su ja. Kartais to ryšio be galo trūksta, jo niekas nepakeičia ir niekas neatperka...

Bet tuo pačiu aš stoviu kitame laido gale ir žinau, kad galutinai nukirpau laidus pati aš, nes jie buvo nesveiki, nes jie nebuvo to verti. Nes žmonės, kurie nori tavęs savo gyvenime, nekuria atskiro el.pašto, kuriuo susirašinėtų tik su tavimi. Žmonės, kurie nori tavęs savo gyvenime atrašo, pakelia telefoną skambučio metu, bent kartais. Žmonės, kurie nori tavęs savo gyvenime neužmiršta, kad gyvenimais reikia dalintis po lygiai.


Bet taip keista, kad dabar jau ir aš, gyvenanti savo svajonę, užsikrušusi prie psichologijos/sociologijos tyrimo negaliu jai to pasakyti. Keista, kad, jei ji vis dar Kaune, mes minam tuos pačius grindinius, ir ji to nežino. Keista, kad aš įstojau į psichologiją, ir ji net to nežino. Nes paskutinis mūsų susitikimas buvo dar čia, dar Vilniuje, dar prieš man įstojant - nors jau netoli to, ir ji težinojo mano planus ir smarkiai abejojo, ar būčiau jai skyrusi laiko, jei būčiau čia, Kaune.
Keista, kad ji nežino, kad jau nebeturiu sužadėtinio. Keista, kad nežino, kad vėl gydausi Vasaros 5, nes kai kurios netektys sukrečia. Keista, jog nežino, kad pamažu ieškau darbo, nes ten, kur buvau, buvau jau gerokai per ilgai, ir už tai sumokėjau savo kainą: niekada ir jokiom sąlygom nereikėjo ten taip ilgai pasilikti. Stotelės turi likt stotelėm.

Randu naują serialą, randu naujus filmus, randu naujus tyrimus, ir negaliu jais pasidalinti. Yra tiek daug, kuo galėčiau su ja dalintis ir atrodo, kad niekas kitas nesupras, nes kai kurie dalykai tiesiog ne visiems tokie įdomūs. Kai kurie pamišimai ne visiems įdomūs. Ir tais momentais, kai einu šia žeme be nieko: be darbo, be mokslų, kai negaliu kažkaip pilnavertiškai žmonėms atsakyti "o tai ką tu dabar veiki gyvenime", žinau, kad turėčiau toną atsakymų jai. Ką aš veikiu, ką surandu, ką atradau, kas mane žavi, apie ką norėčiau kurti kartu su ja. Kaip pasikeitė mūsų skoniai ir požiūriai.

O keisčiausia yra žinoti, kad niekas iki galo negali nutraukt tų laidų, nes mes abi nuo mažens svajojom didžiai, net jei vienu ar kitu metu buvom praradusios viltis, kad tos svajonės pildysis. Ir mes abi sukamės tuose pačiuose laukuose. Ir anksčiau ar vėliau mes kaktomuša susidursim. Susidursim tyrime, susidursim konferencijoj, ir, turbūt, palinksėsim viena kitai galvomis, lyg du vos nepažįstami žmonės. Ir iš tiesų - jau ir vos bepažįstami. Ir iš tiesų - nieko kito aš taip nebuvau pažinusi. Bet kai kuriems dalykams kartotis nelemta.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?