Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane

1. Dažniausiai nevalgau mėsos

2. Domiuosi Miley Cyrus. Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus.

3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t.

4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „Constantine“, 2005

5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail) ir formulės vienas legendos (Senna; Rush)

6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity

7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže

8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite

9. Tikėjausi, kad parašyti šimtą faktų apie save bus gerokai lengviau.

10. Dievinu saldumynus

11. Esu nepataisoma kavos gerėja

12. Tačiau nesuprantu, kaip kavą galima gerti iš pat ryto, nieko nevalgius, ir manau, kad tai yra beprotiškai žalinga organizmui

13. Groju ukulėle ir ją dievinu

14. Kartais „rašau“ dainas

15. Man patinka mano eilės

16. Kartais netyčia užsuku į visus savo blogus ir pusdienį užsisėdžiu juos skaitydama, nes jie man įdomūs



17. Turiu flickr.com paskyrą kurioje kartais įmetu naujų ir senų fotografijos darbų https://www.flickr.com/photos/121918536@N08/

18. Natūrali plaukų spalva – ruda

19. Akys – mėlynos

20. Trylikos buvau ryški gotė

21. Myyyyyyyliu kates, šunis ir arklius

22. Mėgstu sutemus neužsidegti šviesų ir įrenginių ir tiesiog mėgautis prieblanda

23. Turiu apsakymą apie nacionalizmą

24. Per amžių amžius tęsiu vieną kūrinį apie užaugančius žmones, pavadinimu „Užuodžiu“

25. Šiąnakt klaikiai prastai miegojau, o gal verta sakyt – nemiegojau?

26. Šiom dienom labiausiai klausoma daina - https://www.youtube.com/watch?v=xU_u-89kDMk

27. www.ted.com yra nuostabi vieta įsikvėpti ir surimtėti visais gyvenimo klausimais

28. Kai dariau www.manobalsas.lt testą dėl prezidento rinkimų, man siūlė Puteikį

29. Už lango matau labai daug ąžuolo

30. Turiu daugiau drabužių negu vietos juos susidėti

31. Nemoku tvarkytis su stresais kai kuriais gyvenimo atvejais, bet nešiku į kelnes dėl didelių dalykų (dažniausiai)

32. Turiu tokius keistus santykius, kur viską galiu mesti vienam asmeniui parašius sms, nes klaikiai retai su juo bendrauju ir tai tiesiog neapsakomas malonumas

33. Rašydama likusius faktus turbūt pasidarysiu dar kavos

34. Paskutinis dalykas apie kurį nieko nežinojau ir išmokau ką nors naujo yra drag queen

35. Kartkartėm užsirūkau su ilgu cigarečių kandikliu (haters gonna hate)

36. Kai kurie aukštakulniai man yra žiauriai ir nesuvokiamai gražūs

37. Nemanau, kad Canon yra geriau už Nikon arba atvirkščiai

38. Turiu tokią „filmų rinkimo dieną“ kai užsigeidžiu užsipildyti visas savo filmotekas filmais, kuriuos po to žiūrėsiu dar pusmetį

39. Knygų arba skaitau kartas nuo karto, arba įklimpstu į tokią būseną, kur skaitau pastoviai ir net sunkiausią knygą tempiuosi kartu dėl penkių stotelių autobuse; pabaigusi griebiu kitą

40. Visuomet sakydavau, kad gert gersiu, o va rūkyt niekada nerūkysiu (o, regis, išėjo beveik atvirkščiai)

41. Nesu rūkius žolės. Ne, nenoriu rūkyt žolės.

42. Savo ankstyvoj paauglystėj apturėjau depresiją

43. Rimčiau pradėjau dainuot nuo tada, kai mum su klasioke netyčia pasirodžius Valentino dienos renginy po jo prie manęs priėjo išvaizdus ir savo žavesio turintis vokalistas ir pasakė „dainuok“. Taip aš ir padariau.

44. Kartą kadaise buvau sugalvojusi „mesti muziką“. Na, tai akivaizdžiai nepavyko

45. Seniau labai norėjau išmokti groti smuiku, visgi dabar likčiau prie čelės ir arba visą gyvenimą norėsiu išmokti ja groti, arba tiesiog teks imti ir išmokti

46. Kadaise suvokiau, kad laikas pats neatsiranda ir jo reikia atrasti

47. Mėgstu keisti planus, jei jie nėra baisiai svarbūs, ir staiga iš niekur skirti laiko žmogui

48. Apskritai myliu ir dievinu žmones, jie taip pat yra didžiausias mano interesas šiam gyvenime

49. Manau, kad gyvenimas yra pats nuostabiausias man galėjęs nutikti dalykas. Kartkartėm drįstu trumpam tai užmiršti.

50. Esu vėl iš naujo ir oficialiai įsimylėjusi Psichologiją kaip mokslą/ medicinos atšaką ir netgi labai rimtai galvoju apie jos studijas

51. Myliu Šiaulius ir kartais noriu mest viską ir visom keturiom persikraustyti ten atgal ir kažkokiais mistiškais būdais tą miestą prikelti

52. Noriu būt mažų skautų vadove ir po truputį to siekiu

53. Daugybę dalykų savo gyvenime dariau su didelėm pertraukom: muzika, skautai...

54. Nemoku padoriai išvirti manų košės. Tai ne man.

55. Darau arbatas su prieskoniais arba visu kuo, kas patenka man į rankas. Turiu daugų, kurie ateina pas mane atsigert TŲ arbatų.

56. Prieš kurį laiką pirmąsyk gyvenime pasitempiau kojos raiščius ir šiom dienom negaliu atsidžiaugti, kaip gera yra vaikščioti

57. Gyvenu su savo gyvenimo vyru

58. Esu prieš abortų draudimą ir manau, kad tai nieko neišspręs, tik įstatys į pavojų daug žmonių gyvybių

59. Manau, kad kontrolieriai nėra blogi žmonės

60. Mano dvi amžinos muzikės-artistės-įkvepėjos yra Lisa Hannigan ir Amanda Palmer

61. Japonų aktorius – dievukas rimtesniuose filmuose – Shota Matsuda

62. Mano močiutė gamina pačią skaniausią marinuotą papriką per šį ir visus kitus pasaulius, prisiekiu.

63. Manau, kad poros likimas nepriklauso nuo horokopų, kraujo grupės (dažniausiai) ir visų kitų panašių dalykų

64. Tikiu, kad pačią didžiausią įtaką sau turi tu pats

65. Neįsivaizduoju už ką balsuoti EP rinkimuose, bet vartant gautą partijų lankstinuką nuo Nr.3 iki Nr.5 buvau šokiruota Graužinienės, Pakso ir Tomaševskio veidų.

66. Manau, kad tautininkus išrinkus į EP jie ten gali pateikti siūlymą išformuoti ES.

67. Jei gerai pamenu, vienas iš postūmių domėtis politika buvo siūlymas priimti ACTA.

68. Dievinu viešasias kalbas, kai turiu ką pasakyti. Buvo turbūt pats fainiausias dalykas mokyklos programose.

69. Niekada nesupratau bendraamžių, prieš klasę lemenančių atmintinai iškaltas kalbas, kuriose pamiršę vieną žodį turėdavo tris minutes kuistis lapuose ieškodami to pamiršto žodžio, nes kitaip nesugebėdavo tęsti. Buvau ir esu šventai įsitikinusi, kad žmogus iškalbos dovanos gali ir neturėti (nors ji ugdoma), bet žinoti, apie ką šneki, dar niekam nepakenkė.

70. Šiuo metu mano svajonių objektyvai yra Canon 24-70 f2.8 ir koks nors plačiakampiškas plačiakampis (pvz Sigma 8mm).

71. Noriu išrast būdą pigiai į pasaulį grąžinti momentinę fotografiją

72. Skaitau www.delfi.lt ir to nesigėdiju. Ten yra keletas sektinų žurnalistų, ir nebūtina visada akcentuoti „kaip sužinoti, ar jūsų partneris jums neištikimas“.

73. Esu ryža savo plaukais ir, ko gero, savo siela

74. Esu japoniškų melodraminių serialų fanatikė

75. Mėgstu laimėt ir nemėgstu pralaimėt (oh come on, visi turi savų ydų)

76. Be kita ko turiu anglišką tinklaraštį, kurį pradėjau rašyt suvokus, kad mano anglų kalba yra visiškai apdulkėjus + dar dėl to, kad nenorėjau, kad jį matytų mano pažįstami žmonės (I got over it)
www.she-in-english.blogspot.com

77. Šiuo metu turėčiau daryt visai kitus dalykus

78. Nemoku plonai akių kontūru/pieštuku pasibrėžt akių vokų ir laikau tai misija neįmanoma

79. Gera draugija man yra geriau už gerą algą

80. Visai galvoju kad man tiktų džiazovas vokalas ir apie tai truputį svajoju

81. Kartas nuo karto mokausi ir dainuoju operines dainas. Tie, kuriems tai nepatinka... Well, you‘ll have to get over it.

82. Hellsing manga (japoniški komiksai) man yra ir visada bus visų komiksų ir rašliavų šedevras visą mano gyvenimą

83. Nemoku rusiškai, bet nemanau, kad daug kalbų kenkia ir progai atsiradus visai pasimokyčiau

84. Moku japoniškai lementi pasisveikinimus ir mandagumų frazes, gal du kasdienius sakinius ir tuziną absoliučiai atsitiktinių žodžių, tokių kaip „darbas puse etato“

85. Ukulėlė, kuria groju, nedera, bet aš vis tiek sugebu su ja įrašyt dalykų ir ja grot koncertuose ir net nežinau, ar man dėl to gėda https://www.youtube.com/watch?v=uhUM66V7qbQ

86. Nemoku deramai repetuot prieš renginius. Va šito man gėda.

87. Kiekvienąsyk bet kokia proga užlipus ant scenų apturiu jaudulį, nueinantį net iki kojų drebėjimo, bet pagaliau išmokau pasistengti nekreipti į jį dėmesio ir dar pasistengti, kad ne daug kas nutuoktų kad jis ten yra su manim

88. Močiutė pasakojo, kad kai buvau penkerių metų ir ji man pasakė, kad paliks man po mirties butą, aš jos paklausiau „Močiute, o kada tu mirsi?“

89. Neturiu nieko prieš lietų, ypač jei neturiu užduočių kažko specifinio, kam reikia normalios saulėtos dienos, fotografavimui

90. Kartais klausausi savo dainų įrašuose

91. Nemoku daryt normalių įrašų, neturiu kantrybės daug kartų įdainuoti ir įgroti, sujungti normalios aparatūros, išmokti naudotis normalesne programa nei Audacity, todėl tiesiog ramiai įsirašau šnypščiantį įrašą ir po to pati jo klausausi arba net ir nusiunčiu tiems, kurių nuomonė man įdomi

92. Ką tik padariau pauzę rašydama punktus, nes parašė tas žmogus, kuriam parašius dažniausiai viską metu

93. Visai mėgstu Minecraft ir man negėda

94. Nemėgstu šluoti miegamojo kambario grindų. Labai. Nes ten daug dalykų ant žemės kuriuos prieš tai reikia pakelti ar perstumdyti.

95. Tiek ukulėle, tiek gitara moku, ko gero, vos keletą akordų.

96. Pastaruoju metu daugumą dainų rašau angliškai ir darau išvadą, kad taip netyčia įvyksta nes dirbu angliškai, daug klausau, rašau, žiūriu ir skaitau angliškai. Amen.

97. Nesu religinga (neišpažįstu religijos), tačiau laikau save tikinčia, ir drįstu atskirti tuos du žodžius, suteikdama jiems savitas reikšmes.

98. Nemėgstu stringų tipo apatinių, jei tai galima vadinti apatiniais

99. Kartais kelias valandas nolife‘inu darydama kažką visiškai neaiškaus, kas susideda iš sėdėjimo socialiniuose tinkluose, straipsnių skaitymo ir t.t.

100. Dažnai sapnuoju žiauriai įdomius dalykus ir ne tik ryte pabudusi jų neužmirštu, bet pasistengiu apskritai neužmiršti.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?