Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Žmonėms (bloggin' the difference)

    Atsiminiau, kad rašau žmonėms, kuriu žmonėms.
Visai netyčia.
    Visą vakarą nolifinau vien tam, kad netyčia prieičiau nejuokingus prankus (liet. "išdūrinėjimus/apgaules"), lėkštas VRS kameros kopijas. Ir tada - OP - atsiminiau. Kodėl aš rašau? Yra krūva žmonių, kuriems visai neįdomu, kurių visai nekabina. Bet vis tieka dalinuosi, nes tie, kurių nekabina, gali čia neiti. Tačiau palieku tas duris praviras kitiems žmonėms. Jei visai netyčia jie čia ką nors rastų, kas nors juos įkvėptų, padrąsintų, sužavėtų ar priverstų susimąstyti. Ir visai ne todėl, kad pati būčiau ar jausčiausi genijumi. Bet jei yra vienas žmogus, kuris kažką iš to gaus - nesvarbu, tat sužinosiu, ar ne - yra verta. Galbūt tame ir yra interneto žavumas. Nevaikštai su poezijos knygos juodraščiu rankose ir neklausi pažįstamų, ką jie mano. Atiduodi be atgalinio ryšio, kartais tikėdamas jį esant, o kartkartėm matai, kad jis yra, kai kažkas dalinasi, komentuoja, užsimena. Aišku, būna ir taip, kad turi draugę, kuri skaito visus Tavo blogo įrašus, ir kai kartą į kelis mėnesius susitinkam, tenka šnekėt apie debesis ir kates, nes visa kita vargšelė jau perskaitė. Gal tai ir nėra blogai, ypač kai su tuo žmogumi per vienas kito blogo skaitymus ir susipažinai. Oh, būna, pasitaiko, pasaulis mažas.
    Taip, kur aš čia baigiau. Taigi naršydama per visokiausių smagių apgaulių ir pokštų kanalus youtube.com (dauguma tų pokštų buvo labai nesmagūs ir neįdomūs, tiesą sakant, aš tiesiog turėjau labai daug laisvo laiko) radau dar vieną iš man jų visų nejuokingų personų. Kaip supratau - Amerikoje gyvenantį azijietį. Vienintelis tikrai juokingas jo pokštas buvo jo paties fanų išgąsdinimas pirmame jų susitikime. Gąsdinti arba stebinti žmones ir kelti tai į internetą - viena. Iš to rasti fanų ir gąsdinti juos - jau aukštas lygis. (Video čia) Bet ten, tarp tų daugybės video tokiuose kanaluose buvo vienas toks, pavadinimu Pranking the difference. Net nežinau, kaip tat reiktų išversti. Turbūt vis tiek arčiau Make a difference - Pakeisk.
    Vieno iš kanalų fanė parašo laišką, pasakodama savo kovos su vėžiu istoriją ir guosdamasi, kad labai mažai kas ją džiugina. Ta proga ji susidaro dalykų, kuriuos nori nuveikti, sąrašą. Tarp jų - susitikimas su kanalo vedėjais ir sudalyvavimas bent viename iš pokštų. Ir štai ČIA.
    Man vis tiek nejuokinga. Bet kita vertus, ir negaila. Užtat bent jau miela. Štai tas jų vienas žmogus, nors gerbėjų jie turi ir daugiau, kuriam tat tikrai kažką pakeitė.
    Ir štai. Todėl aš rašau. Aš rašau žmonėms, aš kuriu žmonėms, aš myliu žmones, aš dalinuosi su žmonėmis. Ir visai neneigiu - vienas tų žmonių esu aš pati. Aplink mane žmonės. Su manimi žmonės.
Iš jų mokausi, su jais augu ir tobulėju. Ir stengiuosi jiems tą skolą atiduoti.
    Ir dėl to aš esu. Ir dėl to būti  labai gera.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?