Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Apie dalybas

Šį kartą norėčiau pakalbėti apie teisimą. Ne apie tą, apie kurį Lietuvoje esame taip įpratę girdėti: Lietuvos teismus, o apie tą, kuris vyksta kiekvienos dienos kiekvieną minutę.

Kodėl noriu apie tai pakalbėti? Nes kai kuriose gyvenimo situacijose nuoširdžiai jaučiuosi nejaukiai.
Sakoma, kad prasmę turi tai, kam Tu tą prasmę suteiki. Vakar vienas žmogus, kai jam papasakojau, kokią knygą skaitau (Gendručio Morkūno "Puodelis kefyro ant palangės"), jis pasiūlė negaišti laiko ir griebtis dvasinių knygų, kurių mes turime lentynoje. Ir mano ego tikrai įsižeidė :)
Kaip tik vakar troleibusu važiuodama namo tą knygą pabaigiau. Nuostabi knyga. Apie įvairius žmones, leidžianti labai asmeniškai ir nuoširdžiai susipažinti su autoriumi, turinti daug gyvenimiškos tiesos, pozityvumo. Ir aš nesigailiu (ir, numanau, niekuomet nesigailėsiu), kad skyriau (o ne gaišau) jai laiką.
Ko gero net išmokau daug iš tos knygos.
Tokių atvejų yra daugiau, savo tiesas imsiu šiandieną ir atskleisiu: pavyzdžiui, dievinu Hanos Montanos serialą. Lygiai taip man tai nuostabus dalykas, vienas geriausių serialų, kuriuos kada esu mačiusi. Ačiū, Deimante! Deimantei pavydžiu, kad šiuo atveju ji tvirčiau už mane laikosi šioje nebijojimo pasakyti, kas jai patinka, srityje. Visgi, jei ji slėptų tai, kas jai patinka, aš nė nebūčiau pagalvojusi apie tą serialą. Tokia štai yra dalinimosi tiesa. Jame man lygiai taip - daug gyvenimiškų dalykų, kad ir švelniai perteiktų, kad ir turinčių popso dvelksmą. Nesakau, kad dievinu seriale skambančią muziką - bet juk ne dėl jos ir žiūriu. Tarp trijų draugų ten puikiai atsiskleidžia žmogiški santykiai, kuriems tenka kasdieniai trijulės išbandymai, su kuriais turbūt esam susidūrę kiekvienas: išsikrausto mylima kaimynė draugė, dviem draugėm patinka vienas vaikinas, trokšti kitam ko geriausio (su Tavimi), bet jis irgi turi kitų svajonių. Žodžiu, labai daug mielų dalykų, niekam nesvetimų. Taip pat net kai kurie posakiai ir esminės serialo idėjos visuomet liks su manimi. Kaip svarbu nugalėti savo baimes, nebijoti pastovėti už save, etc. Manau, vardyčiau ilgai. Žodžiu, faktas yra vienas, akivaizdus ir aiškus: jeigu žmogus skaito dvasinę knygą ir jau sakinio gale pamiršta, kuo sakinys prasidėjo, skaito šiaip sau, kad skaitytų dvasinę knygą ir negaištų laiko, tai ir yra laiko gaišimas.
Ir jeigu aš žiūriu popsovą  serialą, ir sugebu iš jo daug išmokti, tai nematau problemos tame, kad pasiimu tas pačias idėjas iš Hanos Montanos, kurias kažkas pasiima iš dvasinių knygų.
Juk, ypač menuose (kinematografija, literatūra) svarbu yra ir tai, kaip informacija pateikta, ir kokia ji. Būtent dėl to, kad yra daug įvairių žmonių, ir informacijos pateikimo būdai yra įvairūs. Kad visi kažką išsirinktų.
Pati skaitau ir dvasinių knygų, ir visokių lengvučių dalykų. Štai, prieš porą savaičių nesusilaikiau nenusipirkusi tos pačios Miley Cyrus knygos "Miles to go", nes buvau pradėjusi skaityti internete, ir tęsinio tiesiog neberadau. Nesakau, kad tai - tobula knyga, bet, beje, keletą perliukų joje tikrai radau. Net prasideda ji labai keistu rašymo stiliumi.
Knygos pateikimas popsovas, turbūt paauglėms mergaitėms, bet pati Miley man įdomi. Kiek apžiūriu su ja interviu (ir graži, žinoma), filmų (Teko matyti LOL(lengvas, holivudiškas, bet man savotiškai labai mielas ir įtikinantis) ir The last song(visaip kaip sužavėjo, ir nors kritikuoja, kad Miley vaidinti nemoka, viso filmo metu man net nekilo tokios minties)) man jie patinka.
Skaitau ir dvasines knygas, ir grožinę literatūrą. Gal neteisinga yra sakyti "neteiskit manęs, kol neperžiūrėjot viso pirmo Hanos Montanos sezono", nes vis tiek jis patiks ne visiems, ir tai natūralu, bet Vilniuje važiuodama Fuckin' troleibusu ir skaitydama Miles to Go (o knygas aš troleibusuose skaitau nuolat) jaučiuosi labai labai nejaukiai.
Ir visgi, vien dėl to nustoti kažkuo domėtis nenustosi. Bet gali pradėti slėpti, kai bendradarbė griebs knygą, ją griebti ir Tu, kad nepamatytų. Kai pagalvoji, juokinga. Gal ta proga pagaliau ir apsiskelbiau.
Nes dalinimasis - tai jėga, dėl kurios sklinda idėjos. Niekada nenustokit dalintis. Kam gi laikyti visą gėrį sau :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?