Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Ar žmogus jums iš dešinės yra durų kilimėlis?

Stating the facts: dabar yra trečia valanda ryto, aš negaliu nustoti isteriškai juoktis (dėl ko vos nepaždinau butiokės), įsipilti atsigerti ir užsirūkyti. Jau kaip ir galvojau eiti miegoti, bet išbudina.

Pritariant teorijai, kad žmogus nėra durų kilimėlis, ir ant jo nereikia leisti kam nors nuolat lipti ir lipti (net jei atsiprašo), galima daryti išvadą, kad kiekvienas žmogus save gerbiančio žmogaus akyse praeina trial'ą. Tiksliau, arba praeina, arba ne.

Pažįstu žmonių, kurie neduoda antro šanso. Pažįstu žmonių, kurie neduoda trečio šanso. Tačiau aš esu kantrus žmogus. Visą gyvenimą svarsčiau, ką tokio turi padaryti žmogus, kad niekad jam nebeatrašyčiau, su juo nesusisiekčiau, palaidočiau jį savo akyse.
Porą kartų gyvenimas tėra atsakęs į šitą klausimą.

Pirmą kartą, kai po 10-ties metų emotional abuse galiausiai suvokiau, kad ne cool yra bendrauti su žmogum, tada pusmečiui ar metams dingti, atsirasti ir vėl bendrauti lyg niekur nieko. Meluoti, kad tikrai ryte dar kalbėsimės, jei šįvakar pasidalinsiu tuo, kaip blogai jaučiuosi, ir ryte dingti. Ir užtrukti dešimt metų pasakyti "aš niekada nemaniau, kad iš tiesų tau rūpėjau". Kas paliko mane dar metus kiekvieną rytą atsikeliančią ir klausiančią savęs, kaip aš sugebėjau 10 metų nesugebėti parodyti žmogui, kaip jį myliu.
Šita mergina yra ir dalis priežasties, kodėl savo jausmus rodau itin atvirai ir sakau žmonėms ką galvoju. Kai sakau, kad jie šiandien gražiai atrodo, nei aš juos giriu, nei lepinu. Aš gėriuosi tuo, kas prieš mano akis.

Kitas žmogus yra mano gyvenime atsiradęs prieš tris metus ir kadais man buvęs kaip brolis. Brolybė ir atvirumas greitai dingo pasikeitus situacijai, o po to sekė vienas melas uždengtas ktu, tada to melo atmaskavimas, ir taip toliau, ir iš naujo, ir panašiai.
Ir atėjo tas laiko tarpas kai žmogus sugebėjo mane supykdyti net man su juo nebebendraujant, nutraukus visus ryšius. A mei zing.

O tada praėjo dar kiek laiko ir jis ėmė rašyt, kad taip elgėsi, nes supyko (beje, taip ir nepasakė, dėl ko), bet pyktis, mat, amžinai netrunka, "o po pykčio seka atleidimas ir susitaikymas".

Visuomet sakiau, kad universalių taisyklių nėra. Kai leidi žmogui per tave perlipti dešimt kartų, nereiškia, kad leisi ir vienuoliktą. Bet kažkam neateina galvon, kad trialas baigėsi. Kažkas įprato, kad aš duodu ir antrą, ir trečią šansą. Įprato net neoasakyti "atsiprašau", nes viešai išsprūdo tik kad "po pykčio ateina atleidimas ir susitaikymas".

Just so you know, aš jau beveik nepykstu. Ir jau visiškai susitaikiau. Susitaikiau su faktu, kad nenoriu tavęs savo gyvenime. Kaip ir kiekvienas abusinamas žmogus turėtų su tokiu faktų susitaikyti. 

Hell, jis pranoko net mano dešinties metų "draugystę". Toji bent turėjo tokį semi legit pasiteisinimą. I just... I can't even.

I'm gonna go drink, seriously.

Isteriškas juokas praėjo ir aš suvokiau, kaip visa tai yra liūdna.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

100 faktų apie mane

Šimtas faktų apie mane 1. Dažniausiai nevalgau mėsos 2. Domiuosi Miley Cyrus . Nepaisant fakto, kad bent 80% jos muzikos man yra absoliučiai neklausoma, ji man vis dar graži ir bais įdomus žmogus. 3. Mėgstu susipažint su įvairiausio plauko žmonėm ir būdama perdėm sociali pirmą susitikimo dieną visą kartu bastytis arba diskutuoti ir t.t. 4. Paskutinis geras žiūrėtas filmas – „ Constantine “, 2005 5. Dažniausiai net netyčia į mano rankas pakliuvus kokiai temai imu ir nors paviršutiniškai pasidomiu ja labiau – paskutinės dvi buvo 07-08m. ekonomikos krizė (visokiausi The margin call ir Too big to fail ) ir formulės vienas legendos ( Senna; Rush ) 6. Šiemet pirmą sykį dalyvavau rinkimuose ir žadu tą daryti visuomet ateity 7. Kiečiausias naujas išmoktas patiekalas buvo bulvių ir baltųjų ridikų troškinys-apkepas grietinėlės padaže 8. Turiu ask.fm paskyrą ir dažniausiai gėriuosi klausimais, kurių man niekas nerašo http://ask.fm/IndreGegeckaite 9. Tik

Elektroninio pašto etiketas.

Sveiki. Ką domina, įkeliu savo darbelį apie elektroninio pašto etiketą. •        ĮŽANGA Kiekvieną dieną mus supa elektroninės technologijos. Kaip kadaise bendravimą akis į akį ėmė atstoti bendravimas telefonu, taip dabar bendravimą telefonu keičia bendravimas kompiuterio pagalba. Interneto tinklas naudojamas įvairiems tikslams: skleisti reklamą, ieškoti informacijos, bendrauti su verslo partneriais. Pastarąjį bendravimą ir aptarsiu šiame darbe.

Dramblio dydžio susvetimėjimas

 Savaitgalį sėdėjau su draugėmis prie puodelio kavos, ir kažkaip mes užsikalbėjome apie tai, kas yra ištikimybė santykiuose. Ir paaiškėjo, kad klube šokis su kitu (ne savo išrinktuoju) priešingos lyties žmogumi gali būti laikomas neištikimybe.  Ir tiek daug klausimų man kilo. Vargšas tas žmogus, kuris pasmerktas visą gyvenimą su vienu žmogumi šokti. Jo, yra draugės merginos, su jomis ala galima. Tada pradėjau aš klausti, o tai kaip šokių vakarai visokie. Sakau, žmonės juk šokdavo. Žmonės išeidavo vieni su kitais pašokti, buvo tokie laikai. Sako, nu jei šokių vakarai, tai čia kitaip, nes ten žmonės šokti susirenka. O klubuose, sako, vyksta medžioklė. Bet į medžioklę gi nebūtina tuo pačiu atsakyti. Galima tiesiog pašokti su žmogumi. Sako, į klubą eina medžioti, ir tuo pačiu sako "aš tai su draugėmis pašokti ateinu". Tai gal ne tu viena, visgi? Taip pat, kaip dauguma vairuotojų mano, kad vairuoja geriau už daugumą vairuotojų, gal nesam vieni, kurie į klubus ateina pašokti?